How-tos

Allt lugnt nu, eller? Alltför lugnt skulle jag vilja säga.
En vecka sedan Det Stora Äventyret, och inget mer sedan dess. Nu börjar det bli dags igen! Vi får väl se vad påsklovet för med sig; jag är ledig fram till den 14e, så några pass borde jag väl hinna med!
Första tillfället - i morgon - brann inne pga fullbokat plan. Å ena sidan verkar det bli himla blåsigt i morgon (kulingvarning på Kattegatt), å andra sidan var det landning i sidvind som skulle avhandlas om möjligt. Kanske lite väl bra?
Alternativet är en nav ESTA-ESMT-Knäred-Vastersjon-ESTA. Vi får väl se.
I brist på real reality får man nöja sig med bandad dito; har hittat en guldgruva på youtube med instruktionsvideos från King Schools:
 
Perfekt för mig! Få till utflygningen och sättningen...

Kommentarer
Postat av: anders

Ah! Jag ska också köra ett sidvindspass nästa gång, den trettonde eller fjortonde. Glad påsk Gerth!

Postat av: PC

Glad påsk! Nästa tur blir för min del blir en nav ESKC-ESSD-ESSK-ESKC. Anders har bokat kärran efter mig så jag stannar nog ute lite längre ;-)

2007-04-06 @ 00:11:36
URL: http://pcreithe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback