Danmark?

Nu har det varit stiltje på bloggfronten några dagar. Inte konstigt med sådant väder. Och det blir lite tjatigt att skriva om väder hela tiden. Jag menar; dagens OVC-nivå, hur spännande är det???

Kanske kan det bli ändring på det hela i morgon - eventuellt skulle vädret bli bra! Så jag har gjort något radikalt; lämnat in en färdplan för morgondagen, vilken förvarnar om en rutt över norra Själland. Just det; Danmark von oben f f g. Nykommet att skriva EET/EKDK0010 och EET/ESAA0040 i färdplanen...

Det hela ingår i projekt Billund 08, och är första steget i en fyrstegsraket som ska ta större delen av familjen till Legoland till sommaren:
Steg 1: Penetrera danskt luftrum i form av en kortare överflygning.
Steg 2: Landa på danskt territorium på Själland, antagligen Roskilde.
Steg 3: Flyga över halva Danmark Odense t o r.
Steg 4: Billund och Legoland.

Så nu håller jag tummarna för en tidig julklapp till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Feffe

Lycka till !!
Hoppas du kommer iväg.
Själv hoppas jag på fredag förmiddag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback