Resultat

Hej alla ni som gissat gårdagens aktivitet! Ni hade fel allihopa. Fel, fel, fel. Men det var bra gissningar allihopa. Som tröst kan jag säga att jag också hade fel.
Det blev Landskrona istället!
Flyg tor med fullstopp och en studs, och sedan några studsar i Ängelholm innan det var dags att taxa. Huvvaligen vilka landningar jag gjorde! Efter sista landningen sa läraren Ser du några märken i vingen efter landställen? Först trodde jag han skojade. Men sedan var jag inte lika säker...
More to come tonight - den som väntar på nåt gott osv.

Kommentarer
Postat av: anders

Hehe. Har haft ett lika dåligt pass idag när jag gjorde bedömingslandningar. Lyckades tappa bort hemmafältet när jag skulle göra en 360 för att blöda bort lite höjd. Men man lärde sig iallafall något på lektionen; Rätt hastighet, rätt attityd. Om du tycker landingarna är jobbiga, flyg Cessna istället, huvudstället kallas ju för landomatic!

2007-02-09 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback