Periodvila

En liten avkoppling från allt flygande. Jag tog med mig familjen till Lalandia över midsommar, och bara en sådan sak som att slippa 90 mm regn (typ skyfall) som förblötade tillvaron på hemmaplan, gjorde ju resan till en höjdare. Vi hade härligt uteväder hela tiden, drygt 20 grader och sol, eller för att tala flygspråk CAVOK. Så det blev till att käka sill med samtliga tillbehör på den hyrda stugans altan under bar himmel, i shorts och t-shirt!

Barnen uppskattade verkligen både bad och lekland och getter och strand! För att inte låta som någon köpt reklampelare kan jag säga att vi bojkottade alla kringaktiviteter som "bungyjump", skridsko, minigolf, bowling och ljusstöpning, som allt kostade en bra slant extra.

Nu ligger jag i väntläge inför onsdagens flygning! Antingen IFR eller trafikvarvet sidvind EK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback