Ny vecka, nya tag

En sk "intressant" helg som man tack och lov inte upplever för ofta. Vinterkräksjukan har levt rackare med familjen i helgen, så idag blev det en ofrivilligt ledig dag. Men i morgon är jag på hugget igen!

Dagens flygbetraktelse: Det är hårt att vara flygare den här tiden på året; antingen (oftast) är det vädret som sätter P för luftövningar, eller så är det något annat, t ex mörker...

Den senaste veckan har det varit flygbart två dagar; den ena dagen var det perfekt men jag var groundad som gräsänkling med barn, den andra dagen var idag och då var jag markbunden av självbevarelsedrift - att vara uppe i luften med en mage (och knopp) som nyss genomlidit en maginfluensa är väl spännande...
Himla blåsigt idag, men eftersom vinden låg rätt i banan så hade det inte gjort så mycket.

Anyway, jag skymtade iallafall flygplatsen på väg till affären.


Om jag tittar i kristallkulan kan jag se fint väder på fredag. Vi håller tummarna att det håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback