Paus

Stendött på flygfronten denna och nästa helg. Frugan ställer ut sin keramik på Vapnö julmässa, så då får jag stå för all markservice från torsdag till söndag kväll båda helgerna. Idag var det för årstiden ovanligt underbart flygväder - CAVOK och i princip vindstilla. Istället blev det volontärarbete på barnens skola i form av lövräfsning...

Trots upptagenheten lyckades jag smita iväg på konferens på Ronnebybrunn med
Ung Företagsamhet (jag är lärare inom konceptet). Mycket givande innehåll! Dessutom finemang kvällsunderhållning; julbord med Wallmans salonger. Grym variation i musiken; allt från Adams julsång (Jussi på YouTube!!!) via No more tears (enough is enough) till Highway to hell... för att bara nämna några highlights! Sedan allt avslutat med lite nightclubbin'

Frågan är bara hur korkad man får vara; jag åkte till spa utan att packa badkläder. Iofs hade vi bara en timme på oss att utnyttja spaet.

Inte helt kört med flygutsikterna i veckan - det finns ju håltimmar! Abstinensen börjar infinna sig.

Kommentarer
Postat av: PC

UF och all form av ungt entreprenörskap skall stöttas!
Du kanske kan få flygningen klassad som friskvård av din arbetsgivare, för det görs väl för ditt välbefinnande!? Tänk hur du är om abstinensen tar fart på riktigt! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback