Payback time!

Nu har jag bokat in flygning på fredag. Då är det dags att betala tillbaka gamla "skulder"!
Orsaken till att jag sitter och skriver detta här och nu är, som ni kanske kommer ihåg att jag fick ett spaka-själv-presentkort av en kollega när jag fyllde 40. Innan dess hade jag ingen tanke på att lära mig flyga, och nu, nästan ett och ett halvt år senare, sitter jag med lappen.
Så nu ska kollegan få en tur med mig!

Vädret ser fortfarande lovande ut - gott. Och som alla vet är det högtryck och kallt, vilket innebär hög densitet på luften, vilket ger kort startsträcka tack vare hög lyftkraft. Magistern har talat.

Med förhoppning om gott uppflygningsväder på fredag i Stockholmstrakten också,
PC! Jag håller tummarna för dig!

Kommentarer
Postat av: PC

Förstår inte varför du skall ta med honom på en tur. Tycker du skall göra som jag och fakturera din vän vad certet kostade ;-)

Tack för tummarna! Jag är nästan mer rädd att IYD är inne på service. 13,5 timmar kvar, jag försöker disponera om folk bäst det går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback