I väntans tider

Nej, det har fortfarande inte hänt något på nav-fronten.
Visst, det var fint väder fram till tisdag, men vad gör man när läraren är ivägflugen? Han var hemma igen tisdag kväll... och onsdagens väder ska vi inte prata om...
Jag hade en liten fundering på revival Roskilde på tisdageftermiddagen (håltimme), men det blev lite sent på måndagkvällen och tidigt på morgonen (4-åringen glömde gå på toa), så knoppen var inte i form för flyg.

Och i tisdags var det inte sådant äckelfint väder (bara BKN040...) som i helgen, då man suktande spanade upp i luften lyssnande efter minsta SEP-ljud samtidigt som man försökte ha koll på barnen i pulkabacken.
Helgen var tyvärr grounded due to gräsänkling blues.

Så nästa försök är bestämt till söndag. SMHI förutspår mulet, några plusgrader och moderat vind.

Tack för tipsen om fält till naven (keep up the good work!); Viared fick ju iofs påhälsning under DK-naven, men det kan vara värt en repris. Och om det skulle bli östra alternativet ligger Sövde bra till. Häromdagen gjorde jag preliminära färdplaner som såg ut som ESTA-ESMT-ESGK-ESGG, alternativt ESTA-ESMT-ESMS-ESMI-ESDF.

Kommentarer
Postat av: Johan

Har själv kommit igång med NQ och nu är jag med på varför du tycker det är så kul :-)

Har 3 timmar i bagaget. Ska ut på DK-nav och EK-nav, sen är det klart!

2008-11-28 @ 15:51:36
Postat av: PC

Kul att se att du är igång med NQn. Tänkte ta min i JAN om allting klaffar.



Vad har hänt med din layout?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback