Tillfälligt avbrott

Hej alla glada, och ni andra också!
Om ni undrar  vart jag tagit vägen så är orsaken helt och hållet på hårdvarusidan. Datorn har pajat och ska läggas in på reparation i några dagar nu. I lördags morse var den helt okontaktbar, så jag har levt med datorabstinens i två hela dagar.
Jobbdatorn får vara mitt tillfälliga substitut, vilket innebär att jag får prioritera användningen och därför kommer det inte bli så mycket bloggande de närmaste dagarna.
Å andra sidan har det inte hänt så mycket, och kommer inte hända så mycket mer i flygväg förrän på onsdag kväll, då teorin drar igång igen efter sportlovet.
Tess dess!

Kommentarer
Postat av: anders

Hallå Gerth, har du lyckats flyga något i veckan? Här i Stockholmstrakten så misstänker jag att meteorologerna ledsnar och skriver SKTVDR i sina TAF:ar. Just nu SCT003 OVC005. Ser inte ut som det blir någon ek-nav eller något alls med andra ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback